Bel Bodyland   WhatsApp Bodyland   Email Bodyland

Veelgestelde vragen

Algemeen

  • Hoe kan ik het beste contact opnemen met Bodyland?

    Het beste is een tekst bericht via WhatsApp, Email of sms. Omdat wij vaak in behandeling zijn wordt het lastig voor ons om de telefoon op te nemen, we bellen dan terug op een moment dat wij uit behandeling zijn.
  • Wat zijn de openingstijden van Bodyland?

    Wij hebben geen vaste openingstijden omdat wij alleen op afspraak werken. Lees hier meer informatie over openingstijden.
  • Kan ik makkelijk parkeren bij Bodyland?

    Ja, we hebben gratis parkeren voor de deur en in de omgeving.
  • Ik ben moeilijk ter been, is dit een probleem?

    Nee, Bodyland is voor het grootste gedeelte rolstoel vriendelijk.
  • Is er een minimum leeftijd?

    Voor onze behandelingen is geen leeftijdsbeperking, voor onze zonnebanken moet je minimaal 18 jaar zijn.
  • Welke betaalmogelijkheden zijn er bij Bodyland?

    Je kan bij ons betalen met (contactloos) PIN of met contant.
    De zonnebanken zijn op self service en daar kan je alleen met contant geld betalen.
  • Heeft Bodyland ook cadeaubonnen?

    Ja, je kan een digitale cadeaubon kopen in de WebShop of bij ons in de salon.
  • Heeft Bodyland iets van een strippenkaart?

    Wij werken met een (pre-paid) WellnessCard. Hier kan je kiezen wat voor bedrag je er op wil zetten en afhankelijk van het bedrag krijg je hier een bonus bedrag overheen. Deze is te koop in onze WebShop of bij ons in de salon.

Reserveren

  • Moet ik vooraf reserveren?

    Ja, voor de behandelingen moet je vooraf reserveren. Een belletje vooraf kan ook voldoende zijn om te kijken of er plek is, anders kan je via de website je keuze maken in onze agenda.
  • De datum waarop ik wil reserveren is grijs!

    Alleen de dagen die beschikbaar zijn voor behandelingen kan je aanklikken. Als ze grijs zijn is de agenda vol. Als je voor vandaag kijkt moet je even bellen, dan kan het zijn dat er nog plek is.
  • Kan ik mijn reservering wijzigen?

    Ja, als dit optijd is volgens onze algemene voorwaarden kan elke reservering aangepast worden. Stuur dan een bericht via ons contactformulier met de wijziging die je wilt doorgeven. Het kan ook via de telefoon of WhatsApp doorgegeven worden.
  • Kan ik mijn reservering annuleren?

    Ja, als dit optijd is volgens onze algemene voorwaarden kan elke reservering geannuleerd worden. Stuur dan een bericht via ons contactformulier of via de telefoon of WhatsApp.
  • Moet ik een account maken als ik reserveer?

    Nee, dit is niet verplicht, je kan ook reserveren zonder een account te maken. Klik dan op doorgaan zonder account als je in de reserveer module zit.

Behandelingen

  • Worden behandelingen vergoed door een zorgverzekeraar?

    Nee, onze behandelingen worden niet vergoed.
  • Kan ik mijn behandelaar kiezen?

    De meeste behandelingen hebben maar één specialist, bij alle overige kan je jou voorkeur aangeven.
  • Mag ik een behandeling ondergaan als ik zwanger ben?

    Ja, dit hoeft geen probleem te zijn, er zijn wel bepaalde behandelingen die we niet uitvoeren bij zwangerschap, of aangepast uitvoeren om het veilig te ondergaan. Je moet dus altijd aangeven dat je zwanger bent.
  • Is een anamnese verplicht voor een behandeling?

    Ja, wij moeten bepaalde gezondheidsgegvens weten om geen fouten te maken tijdens de behandeling. Je krijgt bij je afspraakbevesting per email een link om deze al vooraf in te vullen.
    Download Hier

Sauna

  • Is de sauna geheel privé?

    Ja, de reservering die je maakt is geheel voor jou en eventueel opgegeven personen. Naast de sauna worden er wel behandelingen gegeven, deze mensen zou tegen kunnen komen buiten de sauna, deze komen nooit in de sauna.
  • Is er toezicht in de sauna?

    Als wij het nodig vinden kan personeel komen kijken of alles goed gaat in de sauna.
  • Hoe heet is de sauna?

    Tijdens de reserveringaanvraag kan je zelf aangeven hoe heet je de sauna wilt hebben.
  • Kan ik ook langer dan 60 minuten reserveren?

    Nee, hiervoor zijn er onvoldoende faciliteiten. Onze sauna is bedoeld voor een korte boost van het lichaam wat anders is als je naar een wellnessresort gaat.
  • Mag ik eten of drinken meenemen?

    Ja, je mag best iets consumeren bij ons. Dit doe je dan in de rust/stilte ruimte. In de sauna mag niet gegeten of gedronken worden.

Hammam

  • Is de hammam ook af te huren?

    Nee, deze is er alleen voor het ondergaan van een behandeling door Bodyland.
  • Is dit een stoomruimte?

    Ja, deze ruimte wordt verwarmd door stoom.
  • Hoe warm is het in de hammam?

    De temperatuur ligt tussen de 32 & 38 graden (afhankelijk van het weer buiten).

Zonnebank

  • Is een huidanalyse verplicht?

    Ja, wij willen zeker weten dat het juiste advies voor jou huid wordt gegeven om verbranden te voorkomen.
    Download Hier
  • Mag ik onder de zonnebank als ik 17 jaar ben?

    Nee, volgens de wetgeving mag je pas onder de zonnebank als je 18 jaar of ouder bent.
  • Kan ik een zonnebank reserveren?

    Nee, voor de zonnebanken is reserveren niet mogelijk. Je kan wel vooraf bellen om te kijken of je zonnebank vrij is.

Frits Vogelstraat 10
3333 BC, Zwijndrecht
Tel: 06 816 738 37
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Copyrights © Bodyland, Alle rechten voorbehouden