Ghekko Analytics

Skip to main content
De winkelwagen is leeg

De Veelgestelde vragen aan Bodyland

Algemeen

  • Hoe neem ik met Bodyland contact op?

    Het beste is een tekst bericht via WhatsApp, Email of SMS. Omdat wij vaak in behandeling zijn wordt het lastig voor ons om de telefoon op te nemen als je zou bellen.
  • Wat zijn de openingstijden van Bodyland?

    Wij hebben geen vaste openingstijden omdat wij alleen op afspraak werken. Lees hier meer informatie over onze openingstijden.
  • Kan ik bij Bodyland makkelijk parkeren?

    Ja, het is makkelijk parkeren en meestal gewoon voor de deur, wel is het betaald parkeren.
  • Ik ben moeilijk ter been, is dit een probleem?

    Dit is geen probleem, je moet wel een trap af en op kunnen lopen om bij onze salon te komen.
  • Is er een minimum leeftijd?

    Voor onze behandelingen is geen leeftijdsbeperking, bij minderjarige kunnen we vragen of dat er een ouder mee komt.
  • Hoe kan ik betalen bij Bodyland?

    Wij versturen een factuur met een betaalverzoek naar je email, met de online betaalknop kan je dan afrekenen via je bankieren App, contant kan natuurlijk ook.
  • Heeft Bodyland ook cadeaubonnen?

    Ja, we hebben een ruime keus aan vouchers online in onze WebShop.
  • Heeft Bodyland ook een strippenkaart?

    We werken bij Bodyland met een (pre-paid) WellnessCard. Hier kan je kiezen wat voor bedrag je er op wil zetten en afhankelijk van het bedrag krijg je hier een bonus bedrag overheen. Bekijk de opties hier WellnessCard.

Reserveren

  • Moet ik vooraf reserveren?

    Ja, voor een behandelingen moet je vooraf reserveren. Een belletje vooraf kan ook voldoende zijn om te kijken of er plek is, anders kan je via onze website of app je keuze maken in de online agenda.
  • Moet ik online betalen!

    Je mag jouw afspraak online afrekenen, dan heb je hier geen omkijken meer aan op de dag zelf. Kom je voor het eerst dan wordt er verwacht dat je WEL vooraf betaald. (Dit om "No Show" afspraken tot het minimum te houden)
  • Kan ik mijn reservering wijzigen?

    Ja, als dit optijd is volgens onze algemene voorwaarden kan elke reservering aangepast worden. Stuur dan een bericht via ons contactformulier met de wijziging die je wilt doorgeven. Je kan het ook via de telefoon of WhatsApp doorgegeven.
  • Kan ik mijn reservering annuleren?

    Ja, als dit optijd is volgens onze algemene voorwaarden kan elke reservering geannuleerd worden. Stuur dan een bericht via ons contactformulier met de annulering die je wilt doorgeven. Je krijgt dan bericht zodra hij uit de agenda is.
  • Moet ik een account maken als ik reserveer?

    Nee, je kan reserveren zonder een account te maken. Klik dan op doorgaan zonder account als je in de reserveer module zit.

Behandelingen

  • Worden behandelingen vergoed door een zorgverzekeraar?

    Nee, onze behandelingen worden niet vergoed.
  • Kan ik mijn behandelaar kiezen?

    Afhankelijk van welke behandeling je kiest. Voor veel behandelingen is slechts 1 behandelaar, voor alle andere ben je vrij in je keuze.
  • Is er de mogelijkheid om te douchen?

    Ja, we hebben een doucheruimte. Geef vooraf aan dat je hier gebruik van wilt maken zodat wij hier rekening mee kunnen houden.
  • Mag ik een behandeling ondergaan als ik zwanger ben?

    Ja, dit hoeft geen probleem te zijn, er zijn wel bepaalde behandelingen die we niet uitvoeren bij zwangerschap, of aangepast uitvoeren om het veilig te ondergaan. Je moet dus altijd vooraf aangeven dat je zwanger bent.
  • Is een anamnese verplicht voor een behandeling?

    Ja, voor die bepaalde behandelingen krijg je deze automatisch toegestuurd. Wij moeten dan bepaalde gezondheidsgegvens weten om geen fouten te maken tijdens de behandeling.
  • Zijn er ook erotische behandelingen?

    Nee, ons werk is niet erotisch of seksueel getint, hier om vragen wordt niet op prijs gesteld.

Hammam

  • Ben ik bloot tijdens de behandeling?

    In de regel ben je bloot tijdens deze behandeling omdat het een reinigingsritueel is met water en zeep. Een bikine of kleine zwembroek zou nog kunnen, een badpak of (grote) zwemshort is niet toegestaan. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan even contact op.
  • Is de behandelaar ook bloot?

    Nee, je behandelaar heeft een pestemal (omslagdoek) om.
  • Hoe warm is het in de hammam?

    De temperatuur ligt tussen de 32 & 38 graden (afhankelijk van het weer buiten). De hammamtafel zelf is rond de 40 graden.
  • Wat voor soort ruimte is jullie hammam?

    Het is een éénpersoons ruimte die wordt verwarmd met stoom.
  • Kunnen we tegelijk een hammam ondergaan?

    Nee, onze hammam is slechts voor 1 persoon tegelijk. Je kan het wel combineren met een massage of gezichtsbehandeling.
  • Is de hammam ook af te huren?

    Nee, deze is er alleen voor het ondergaan van een behandeling door Bodyland.
Bodyland Men's BodyCare Rotterdam
06 816 738 37
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Locatie
Willem Buytewechstraat 187 C (bg)
3024 XH, Rotterdam
© Bodyland 2014 - . Alle rechten voorbehouden.
KvK nummer: 70485437 - BTW nummer: NL858338543B01
Bodyland is ook te vinden op www.massage-info.nl.
Reserveer Nu